KENAPA CORELLE ?
Sebab Corelle adalah jenama yang dikenali disebabkan oleh kualiti, ketahanan, lasak, mudah diguna dan cuci, sangat ringan, boleh diguna dalam mikrowave dan CANTIK !
Tak perlu risau kalau anak2 anda mengunakannya. Walaupun terjatuh, Insyallah tidak akan pecah...

Membeli CORELLE tidak akan pernah merugikan anda kerana jangka hayatnya sangat lama... Pengalaman membeli CORELLE semasa baru kahwin... sehingga sekarang 18 tahun masih elok, tidak ada yang pecah, keadaan masih baru, tiada calar, bertukar warna atau nampak buruk seperti usianya 18 tahun...! Itulah istimewanya CORELLE... :)


JOM dapatkan koleksi CORELLE untuk kegunaan seharian atau koleksi ekslusif peribadi... Anda sangat bertuah kerana harga yg ditawarkan ini sangat rendah... sama dengan harga saya beli 18 tahun dahulu...

Jom, rebut peluang PROMOSI TERHAD...


Friday, July 5, 2013

Ramadan dan Corelle. Pasti anda tidak kecewa...

SALAM  RAMADHAN AL- MUBARAK 1434H
Semoga Ramadhan ini bakal membawa 1001 rahmat, keampunan dan dijauhkan dari api neraka... Aminn

YA ALLAH Kau jadikanlah Ramadhan ini yg terbaik buat kami.. tingkatkan keimanan kami, amalan soleh kami YA ALLAH YA Rabbul 'Alamin..

Ramadhan yang indah nanti  akan berakhir dengan hari Raya Aidilfitri ... hari yang paling bahagia buat semua umat ISLAM di seluruh alam ini....  pastinya hari bahagia itu akan lebih indah dengan Corelle kan... :)
Kepada anda yang bercadang-cadang nak beli set pinggan mangkuk baru jangan ragu-ragu dengan pilihan terbaik dari CORELLE kerana ia adalah pinggan mangkuk TERBAIK ....

Stok masih ada..cuma sebahagian dah OUT OF STOCK .. tapi jangan kecewa boleh buat preorder.. bulan November atau Disember akan tiba .. Insyallah

Selamat mencuci mata dengan CORELLE .. cantik.. kuat dan tahan lasak... kekal bergaya dan sentiasa kelihatan baru ..itulah  CORELLE .... :)  :)

Ini design TERBARU ... cuma 3 set sahaja ... siapa CEPAT dia DAPAT... design MANDARIN FLOWER
 MANDARIN FLOWER...
SQUARE 16 PCS (SET OF 4)
RM 420
RM 400 + RM30 POSTAGE


CALLAWAY 
RM 420 INCLUDE POSTAGE
SPLENDOR 
RM430 INCLUDE POSTAGE
CHUTNEY
RM420 INCLUDE POSTAGE

BANYAK LAGI DESIGN LAIN YG MASIH ADA.... ORDER SEGERA SEBELUM KEHABISAN STOK.... 
CALL / SMS ATAU WHATSAPP CIKGU KAY 013-3333126

SALAM RAMADHAN ALMUBARAK

1 comment:

Unknown said...

SPLENDOR set ada lg x?